Junijska šola jadranja v jadralnem klubu NEPTUN je potekala z nekaj pridobitvami. Na krovu klubske barke LILJA se nam jepridružil nov član Daniel in skipper barke TILI.
Po dolgem času in kar nekaj dogovarjanj sva se z Matjažem le ujela in čas je bil, da malce testiramo LILJO. Vremenska napoved je bila odlična, burja do 15 vozlov in popoldne umirjanje ter obrat na zahodnik. Obrata na zahodnik žal ni bilo, smo pa zašli v področje brezveterja nekje na sredini Tržaškega zaliva.
Pred priprava na dopust je v največjem teku in letos je padla odločitev, da imamo motor na krovu le za vplutje in izplutje, vse ostalo so v uporabi jadra. V ta namen je naročen tudi nov genaker, ki bo omogočal plovbo v šibkem vetru.
Sebastijan in Moca sta bila ostala člana posadke. Pod Devinskim gradom smo razvili jadra in takoj nam je EOL poslal zalogaj sunka burje. Z novim inštrumentom za merjenje hitrosti vetra je bilo razvidno, da smo fasali 20 vozlov sunka v polna jadra. Obrat od vetra in z vetrom v polkrmo smo jo ucvrli proti Piranu. Sredi zaliva nas je "guncalo" kot za šalo. Valovi iz NE smeri, vetra od nikjer. Povsem lokalna finta!
Po nekaj minutah motorja smo se le uspeli pripeljati v vetrovno območje pod Devinski grad in že smo lepo jadrali. Tokrat smo po malce drugačni poti prepluli ozek kanal na koncu školjčiša in se z jadri zapeljla v glavni kanal. Želja je bila pristanek z jadri v marino, vendar se nam ni izpolnila.
V marini smo hitro pričeli s pripravo večerje in seveda rajali pozno v noč.
Junijska šola jadranja v jadralnem klubu NEPTUN je potekala z nekaj pridobitvami. Na krovu klubske barke LILJA se nam jepridružil nov član Daniel in skipper barke TILI.
Po dolgem času in kar nekaj dogovarjanj sva se z Matjažem le ujela in čas je bil, da malce testiramo LILJO. Vremenska napoved je bila odlična, burja do 15 vozlov in popoldne umirjanje ter obrat na zahodnik. Obrata na zahodnik žal ni bilo, smo pa zašli v področje brezveterja nekje na sredini Tržaškega zaliva.
Pred priprava na dopust je v največjem teku in letos je padla odločitev, da imamo motor na krovu le za vplutje in izplutje, vse ostalo so v uporabi jadra. V ta namen je naročen tudi nov genaker, ki bo omogočal plovbo v šibkem vetru.
Sebastijan in Moca sta bila ostala člana posadke. Pod Devinskim gradom smo razvili jadra in takoj nam je EOL poslal zalogaj sunka burje. Z novim inštrumentom za merjenje hitrosti vetra je bilo razvidno, da smo fasali 20 vozlov sunka v polna jadra. Obrat od vetra in z vetrom v polkrmo smo jo ucvrli proti Piranu. Sredi zaliva nas je "guncalo" kot za šalo. Valovi iz NE smeri, vetra od nikjer. Povsem lokalna finta!
Po nekaj minutah motorja smo se le uspeli pripeljati v vetrovno območje pod Devinski grad in že smo lepo jadrali. Tokrat smo po malce drugačni poti prepluli ozek kanal na koncu školjčiša in se z jadri zapeljla v glavni kanal. Želja je bila pristanek z jadri v marino, vendar se nam ni izpolnila.
V marini smo hitro pričeli s pripravo večerje in seveda rajali pozno v noč.