Utrinki z urejanja in jadranja 29.6 - 30.6.2013

Sobota 29.06

Plan dela je bil sledeč, montiranje sidrnega vitla (ročnega), montaža sončnih celic in še nekaj malenkosti. 

Z Matejem sva se v soboto odpravila na sončno primorsko po predhodnem nakupu hrane (odlične domače prekajene klobase, prebranec iz Naturete ter ostale alkoholne dobrote). Vreme je bilo odlično, pihala je zmerna burja in takoj mi je bilo žal da imamo delo. Prva naloga je odpadla saj je vitel prevelik. Jani je vitel kupil preko EBay-a in jasno kot vedno je kupil preveč, predimenzionirano, itd. Sidro bomo pač do nadaljnjega dvigovali ročno. 

Kasneje se nama je pridružil še Tomaž. Matej in Tomaž sta montirala sončni panel ter priključek na palubi. Po uspešni montaži na palubi se je prileglo mrzlo pivo, ki si ga sedaj ko je LILJA privezana v Marini Koper z lahkoto privoščimo. Ob vsej delovni vnemi, nam je beseda stekla in od enega piva smo prišli na tri pive in želodčki so se začeli počasi oglašati. Vedel sem, da mora biti delo končano drugače iz te moke ne bo kruha in res, nameščanje kablov v podpalubju se je pričelo. Malce je trajalo, saj je bilo potrebno vse lično namestiti ter testirati če zadeva deluje. Glavni tehnik za testiranje je bil Matej. Ob vsem direndaju pa sem kuhal klobase, ter na koncu še prebranec. Ob zaključku se je sončeva energija pretvarjala v elektriko in naši želodčki so se zelo hitro polnili.

Nedelja 30.06
Dan za jadranje, zjutraj je pričel pihljati lahek maestral. Po jutranjih nakupih zalog hrane in dveh kavah, sva se odpravila na krajše jadranje. Na začetku je bilo vetra zelo malo in barčica je dosegala max 3 kts hitrosti, kar je bilo za učenje odlično. Od planiranega obiska Pirana sva odstopila, saj se je veter vse bolj upadal, zato sva obrnila proti Italiji in kaj hitro ugotovila, da prav fino vleče. Posadka si je vzela 15 min za power nap. Dan se je že prevesil v popoldan in ker naju je čakala še pot domov, sva barčico obrnila proti Marini in s pol bočnim vetrom lepo plula. Maestral se je ravno ob prihodu na vez še dodatno okrepil, tako da sva imela malce gimnastičnih elementov med pristajanjem.

Končni rezultat: prevoženih 16 NM, povprečna hitrost 3,5 vozla, maksimalna hitrost 5,5 vozla